laptop
Marketing

W jaki sposób ożywić opisy produktów do sklepów internetowych?

Jeśli tworząc opisy produktów do sklepów internetowych wciskasz w nie na siłę słowa kluczowe, to oznacza nic innego jak to, że właśnie zostałeś niewolnikiem Google. Zamiast pisania dla ludzi, tworzymy nudne opisy, które są opisami bezosobowymi.

Opisy produktów do sklepów internetowych muszą być znakomite

Każdy autor opisów produktów do sklepów internetowych musi mieć świadomość, że kupujący online potrzebuje dużo więcej informacji niż osoby, które kupują produkty w sklepach stacjonarnych. W ich przypadku ważne jest także zakupowe doświadczenie, które w sklepach standardowych jest o wiele łatwiejsze do zagwarantowania.

Opisami produktów do sklepów internetowych powinny zajmować się osoby, które znają się na tym i wiedzą, których błędów nie należy popełniać. Muszą to być eksperci w swoim fachu.

Opisy produktów do sklepów internetowych o wszystkim oraz o niczym

Bardzo często teksty na stronach są przesycone wyrażeniami oraz opisami w stylu – wiodąca firma na rynku czy też wspaniałe innowacyjne rozwiązanie. Słowa te są używane na tyle często, że wzbudzenie emocji jest naprawdę niewielkie. Większość konsumentów, którzy czytają podobne słowa, od razu odnoszą wrażenie, że mają do czynienia z reklamowym tekstem, a nie opisem merytorycznym. Klienci w konsekwencji tego rodzaju teksty od razu ignorują. Co więcej zniechęcają do zakupów.

Zatem opisy produktów do sklepów internetowych powinny wnosić konkretne oraz interesujące informacje, które są przydatne dla klientów. Należy skupić się na faktach. Musimy także używać liczb. Zdecydowanie przyciągają.

ludzie

Nie przesadzajmy z przymiotnikami przy opisach produktów do sklepów internetowych

Wiemy doskonale, że przymiotniki pomagają nam opisać wygląd produktu, jego korzyści oraz cechy. Należy jednak w tym aspekcie zachować umiar. Ich nadużywanie doprowadzić może do bólów głowy u klientów oraz spowodować zniechęcenie do czytania.

Tego rodzaju opisywanie produktu jest nie tylko niepoprawne dlatego, że opisuje niepotrzebnie oczywiste rzeczy, ale spowalnia głównie czytanie opisu przez klienta i niestety nie przekazuje informacji klarownej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *